Mera snö!!

Ska det aldrig sluta?
Måste väl ta barnen och åka pulka eller nåt.
Orkar egentligen inte, hehe. Men kan ju inte låta dom sitta inne en hel dag bara.
Ska göra lite lunch till dom snart, orkar inte krångla. Får bli köttbullar :-)
Dom vill åka och fika. Hmm.. Jag vet inte jag. Jag borde snåla lite nu dessutom.

Nä, får nog bli pulkabacken.
Jag ska nog träffa Venessa lite senare, blir skoj! Ungarna får vara hemma med Tomas då, vi har mycket att prata om. En annan gång får dom följa med, dom vill ju alltid.
Dom sov länge imorse iaf. Men dom var uppe till 23.30 så ;-)
Det är visst väldigt skoj att vara uppe sent, och är det helg så är det :-)
Nu ska jag göra lunch till dom små gullungarna och kaffe till mig!!
Sen ska jag försöka sätta fart med dagen.
Massa kramar och pussar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback