Natt....

Barnen släckte precis. Dom har legat och läst en stund.
Perfekt att varva ner lite med en bok :-)
Själv är jag något piggare än tidigare under dagen, men ska sova snart. 
Men har sovmorgon i morrn :-) Hoppas att barnen sover en extra stund dom med. Men dom brukar iofs gå upp och sitta och spela tv-spel en stund på morgonen så man kan ligga kvar i sängen lite extra.
Vill åka till Norrtälje i morgon. Får se hur det blir.
Ev pratade jag och en vän om att åka till en speciell affär, men om inte det blir av så åker jag och barnen hem till mina föräldrar! Behöver krama på Alfons juuuuuue.
En sak som jag tänker på........ Hur jävla självisk en människa kan vara alltså...
Fy fan rent ut sagt. Stackars stackars små.
Äckligt!
Man slutar aldrig att förundras. Elakt är vad det är.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback