Ny vecka!!

I lördags så var vi ju på fest hos Lena. Det var sååå kul :D
Tomas och jag kom väl hem halv 4 på morgonen och var rätt så tankade kan man säga!

Viggo var ju hos min mamma och pappa. På söndagen så åkte han till Jojjan som också bor i norrtälje.
Dom gick på bio och fikade och så. Morfar och Viggo hade köpt en ny bandyklubba till Viggo så Jojjan och VOggo köpte en till William på söndagen. Dom var sååå glada.

Sen på söndagen så ringde My och William och ville komma hem tidigare så dom åkte med mig och hämtade Viggo i Norrtälje och passade på att fika lite med syster.

Sen i handlade jag på Willys och så. Kom hem rätt sent så vi åt korv och pommes som går fort och sen hopp i säng för ungarna. Tomas åkte och jobbade och jag hade en tråkig kväll ensam hemma.

Är skit seg nu men ska åka till stallet. Ska köra William till stationen för han ska åka till sthlm med klassen i dag :) Har ordnat matsäck och sånt till honom.
Men nu ska jag väl byta om, ska rida med Sofie nu på morgonen!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback