Onsdag

Brödet blev bra i går iaf. Jättegott.
Ska baka det igen, med rätt sirap! I morgon eller så.
Så nu har jag massor av bröd igen. Planerar att ge bort lite :)
Ska till stallet snart. Viggo och William sitter och spelar shack. Dom ska snart pysa i väg.
Då ska jag ner till tvättstugen, ta hand om tvätten. Sen byta om och åka i väg. Måste handla betfor till Shalle-Balle med.
Fan snart är det alla hjärtans dag :) Ska laga något extra gott. Får se vad det blir.
Åh vad jag svamlar.. Har inget att skriva om. Ska ta lite kaffe.
....
Tomas var ledig i går. Jag spelade Desktop Defender på fb och svor och svettades över hur svår den nya banan var. Men till slut så slog jag hans Highscore.
Ja, jag är otroligt tävlingsinriktad och en sjukt dålig förlorare. Dålig egenskap. Kan nästan inte låta barn vinna ens. Hahaha.
Sen på kvällen kollade jag ju på finalen av Paradise Hotell. Jag är nöjd med vinnaren. Säga vad man vill om Jackie, men hon verkar iaf vänlig och sig själv. Hon har nog fan inte haft det så lätt att växa upp. Jag tror hon kommer bli en bra människa om hon hittar trygghet. Nu verkar hennes liv kantas av lite dåliga val pga hennes impulsivitet.
Sen var jag otroligt rastlös i går, men ändå så trött. Ville åka någonstans men ändå inte. Flög runt i soffan. Behövde städa men det villes inte.
Tomas och jag hade mysigt iaf, jag blev lite tröttare efter en stund och definitivt lugnare. Fanns bara skit på tv, så blev mest rulla runt i bingen för oss ;)
Sen somnade jag klockan 24.30 någonting tror jag. Tomas la sig vid 3.
Han har lite och pyssla med i dag så ska väl väcka honom. Han kan ju somna om kanske om han är skittrött.
Jag känner mig också skittrött... VIll lägga mig och sova igen. Men ska åka till stallet och sen
...
Tittade ut och ser att en bil kört fast på våran lilla väg! Och jag kan inte komma förbi. Hahaha. Blir visst tvingad att ta sovmorgon. Måste ringa till stallet!
kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback