Slarv!!

Yes!
Jag kan vara en riktig slarver. Inte för att det här kom som en chock för någon, men ändå :-)
Haha.
Ville ju verkligen åka till Norrtälje i dag. Antingen med Venessa och ungar för lite shopping, eller med bara barnen och åka hem till älskade mamma och Alfons.
Fick sovmorgon, gick upp strax efter 10.
Venessa hade smsat att hon jobbar så ingen shopping så då siktade jag in mig på att åka till mor.
Gör frukost till barnen och kollar sl.
Tomas har ju som sagt bilen och det dröjer innan han kommer hem.
Men då går det ingen buss här ute förrän klockan 12. Då är jag där 12.45. I norrtälje alltså. Sen ytteerligare 15 minuter tills jag är hos mamma.
Sen måste jag vara i stallet till 16, så va tvungen att ta buss hem 14.30. Haha, då hinner jag ju bara vara där en timma knappt.
Vi hade ju tänkt fika, göra pannkakor osv, så det blir ju stressigt, och lite för mycket buss-stress för så lite tid :-(
Så blev lite besviken. Vill inte bara sitta hemma ju. Men vill inte göra ngt kostsamt heller.
Men då ringer Lena!! Hon ska baka bullar och vara barnvakt till Ninas små gullisar. Så hon undrar om vi vill ha bullar och att hon kan komma förbi med det i em.
Men då kommer vi fram till att jag och barnen kommer dit en stund i stället. Jag blir så glad av att träffa de små tjejorna dessutom. Och så kan jag gå till stallet därifrån om inte Tomas har kommit hem, det är ju så nära :-)
Perfekt! Fan så bra det är med dubbel uppsättning av familjer :-D :-D
Och i morgon vankas Fyris Hov! Perfekt.
Ska bli riktigt kuuul att bada.
Sen myskväll i kväll, med alla älsklingar samlade.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback