Lördag!

Vaknade halv 9 typ. Eller ja, vaknade först klockan 3 i natt av att Tomas gick och la sig.
Jag gick och la mig vid 24 tror jag. Tomas höll fortfarande på med sina terrarier och var ju tvungen att bli klar tills i dag när vi ska hämta grodorna, så jag insåg att han skulle hålla på med det ett bra tag till.
Han ska åka och hämta barnen om någon timme.
Då hade även mamman något att prata om.
Hennes infall och ändringar om allt blir rätt påfrestande, för alla.
För sen ska det ändras igen, fram och tillbaka, men det är ju aldrig hennes fel, oooooh nej, alltid andra som förstör och krånglar. Aldrig hon. Hon är perfekt. Enligt egen utsago. Eller?
Sen vid 12, senast, så ska vi åka in till Stockholm. Dumpar av Tomas vid Naturhistoriska museet där han ska tillbringa några timmar med grodshopping och annat skoj, för den som gillar gift grodor... hehe.
Jag och barnen åker till Nina och Erik. Det är alltid lika skojigt att träffa dom och barnen, gillar som som fan! Sen äter vi lunch där och så, sen ska jag till Bromma zoo på hemvägen och göra lite lite fisk shopping och växter.
Sen hämta Tomas och åka hem.
My ska ju stanna hos Nina och sova över :)
Sen ska jag till stallet en snabbis me. Men det hinns med.
Sen i kväll ska jag pyssla med mina akvarier och gosa med barnen. Och Tomas :)
Sen på söndag är det innebandymatch!! Killarnas första match!! Jag läääängtar så jag dööööör! Hihi. Gullisarna.
Sen... våran alla hjärtans dag middag på söndag. Kommer bli toppen!
Vet inte om jag ska åka med Tomas när han hämtar ungarna och hoppa av vid presentaffären medans han hämtar och köpa något litet i var till barnen... hmmm.. När kommer jag annars hinna det??
Jo.. kanske får bli så...
Nu ska jag pyssla lite
puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback