Vilse i pannkakan

Fick en del att tänka på nu på kvällen. Skriver om massa grejs så kanske jag kommer på andra tankar.
Vill inte såra någon. Och vill göra rätt. Men va fan. I bland går det inte att vara alla till lags... :-(
Nog om... kan inte skriva så mycke mer om det..
------------------------------------------------------------------
Tomas jobbar så jag är ensam, Viggo sover ju. Är lite tråkigt.
Men sen är han ledig :-)
I morgon ska jag träffa Lena och Nina en stund på kvällen. Blir mysigt. Det är det alltid.
Är så lycklig över den fina familjen jag fick på köpet <3 <3
Måste hitta på något med Viggo i morgon. Ska nog baka något mumsigt till honom eller något. Dom har ju friluftsdag i skolan, så roliga saker lär han hitta på. Slipper jag ut i pulka backen, för det är för kallt för mig tror jag!!!
På onsdag ska han gå hem till Lena efter skolan. Tomas och jag ska på bio. Avatar 3D. Känns som ett måste att se den :) Har faktiskt inte sett någon bio i 3D förut. Bara på Cosmonova, men det är ju inte biofilmer precis.
Ska bli riktigt mysigt.
Sen på torsdag hoppas jag på att träffa kompis Venessa och sen på fredag ska jag äntligen fika med underbara Jill! Va så länge sen. Vi bestämmer och bestämmer fika och så blir det aldrig av. Men nu ska det bli av bara! Har så roligt med henne. Verkligen en kär barndomsvän som kommer finnas hos mig hela livet.
Sen kommer ju barnen hem på fredag med :-)
Då blir det fredagsmiddag och mys. 
Sen så ska vi till Fyrishov i helgen! Och bada!! Tjiho! Då ska jag minsann inte stå vid kanten och titta på, då ska det badas!! YES!
Sen ska jag träffa Micki i helgen också.
Hm... jag har massa mys resten av veckan jue :-D
Så va sitter ja här och tråkar för!
Nä ska sova nu. Ska rida med Sofie och Svea i morgon bitti i iskylan. Tur att man har varma kläder!
Måste klä på Viggo extra varmt, han ska ju också vara ute hela dagen. Pussungen <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback