Ångest

Får jämt bakfylleångest. Spelar ingen roll om jag har gjort något dumt eller inte, får ångest ändå.
Nu var det ju väldigt harmlöst i går. Och bara med kära vänner. Men iaf... Lyckades ju iaf med att göra Tomas besviken :(
Det är ju det som svider. Men å andra sidan har ju han gjort mig besviken i bland, bett om ursäkt och sen har det ju varit lugnt. Man kan ju inte vandra genom hela livet utan att göra några fel. Han har ju sagt nu att det är ok, jag har ju sagt förlåt. Och jag vet att det är lugnt nu. Men iaf... känns så dumt. Gillar inte känslan att jag gjorde något som han tycker känns jobbigt.

Men men, jag får nog sluta älta det där, han ältar det ju inte. Det är ju bra nu, alla gör misstag och det var inget allvarligt.

Sov länge i dag hur som helst, lagade middag, falukorv i ugnen med potatismos. Sen körde jag hem killarnas kompis och tog med mig My till hennes friidrott samtidigt. Handlade lite på konsum, mjölk, youghurt, chips, dip och choklad. Åkte förbi Sofie, hämtade min mössa och scarf som jag glömt där. Sen hämtade jag My och vi åkte hem.

Ungarna har fått kvällsfika och nu har dom lagt sig. My ligger och läser en stund. Jag sitter här och känner mig ledsen, men det kommer vara bra i morgon. Ska duscha, sen lägga mig i soffan med mina chips. Vill egentligen vara ensam. Eller inte... då hade jag väl haft ännu mer ångest. Skulle vilja vara ensam i rummet, med Tomas i rummet brevid. Men jag har ju ingen lust att lägga mig i sängen med chipsen, haha, jag vill ju kolla på tv.

Fan jag är så crazy i bland... haha. Men men, det är ju jag :)
Postat av: venessa

känner igen mej som vanligt i dig, får åxå ångest, fast man inte ha gjort nå dumt, men bara för att man e bakis! usch! Ingen skön känsla, men som du säger, imorgon kommer d kännas bättre o man kommer inte se situationen på samma sätt.

Man ser o känner oftast att situationen e värre på grund av ångesten.

Men va skönt att T har släppt d, för d hjälper ju lite kanske. men just när man gör folk som man älskar besvikna, usch d skär i hjärtat!

Men du kommer må bättre imorgon, så håll ut vännen:)

chips o Tv, saker som distraherar, d brukar hjälpa mej:)

Ta hand om dig så länge så ses vi imorgon!

massa tröstande kramar till dig!!!

2010-01-13 @ 20:53:09
Postat av: Anonym

Hej hopp!

Jag får också sån hemsk ångest av alkohol. Inte så farligt längre men vissa ggr blir det mkt tårar och tankar!

Ja hör av dig om du ska in till byn nåt. Vore mys att ses och prata lite!

Kramar!!

2010-01-13 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback