Bakning på natten

Japp, i natt bakade jag.

Råglimpa i ugnen

Rågkakor på jäsning



Två surdegar, den ena ska bakas ut i dag, den andra om två dagar





Sko inferno i vår ofärdiga hall



Nu ska jag åka och rida... Sen måste jag handla mer mjöl. Det tog slut. Har lovat att baka muffins i dag.
Sen blir det fisk med äggsås och potatis till middag.

kramar

Postat av: venessa

Heeej!

hahahaha, va skön du e:) Så okida ;) lunch låter super!!!

(men så du vet, ja e sååå kääär i min TV o du va såååå snäll som erbjöd mej den, så du e inte skyldig mej någe alls!!)

Alltid lika skoj att träffa dig!!!

Jobbar nu 4 dagar, så efter måndag, ledig! Så hör av dig när du har tid!:)

Massa kramar

2010-01-21 @ 09:31:37
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Duktig du är! Jag vill också baka bröd! Längtar till den 6e! Kraaaam!

2010-01-21 @ 11:40:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback