Dåligt humör??

Jo, är på lite pissigt humör.
Har varit på ett strålande humör sista två dagarna och i går hade Tomas och jag det jättemysigt.
Vi lagade lövbiff med pommes tillsammans med Viggo och tog en öl. Tog ett par till öl när Viggo lagt sig. Satt uppe några timmar och pratade och hade skoj.

Pratade ordentligt om hund. Och hund kommer det bli. OM My klarar pricktest på hund. Vi är inte säkra om hon prickades på det eller inte, vet att dom testade katt och häst, fick utslag på katt ju. Men prickades hon för hund och klarade det eller är det inte gjort? Det ska kollas nästa vecka iaf.

Mitt hjärta kommer gå sönder om hon visar mot hund. Men inte mycket att göra.



Sen i dag skulle barnen komma hem. Det är ju alltid skoj. Åkte och hämtade My när jag skulle till stallet. Sen åkte vi till stallet tillsammans och sen hämtade William som var hos en kompis på hemvägen.

I morgon tänkte jag försöka låna Dyrbest och låta barnen åka pulka efter honom. Det är ju bara sååå kul, det kanske är en grej som tillåme Tomas skulle uppskatta, fast det är en häst inblandad.

Nä.. nu måste jag ta ngt att dricka. Sen en cigg. Sen vet jag fan va jag ska hitta på. Vill åka och fika eller nåt, orkar inte sitta hemma och glo. Eller kankse är bäst..
Eller jag vet inte.

Jag piggnar nog till snart och blir mitt glada vanliga jag igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback