En torsdag

I går så skulle Viggo till bandy. Tomas hängde med så vi kunde gå och fika under tiden och sen kolla lite på dom på slutet av träningen, dom ville gärna det :)
Dom ska spela match i februari, fy va skoj det ska bli att titta!

Vi hämtade William hos hans mamma så han också kunde få träna.
Han är så söt.
När vi kom tillbaka till träningen efter att ha fikat en stund så gav han oss en stor kram, lutade sig mot Tomas, höll min hand och tittade storögt på sin pappa, 'Pappa jag vill hem till er'
Men nu är det ju som det är och vi fick säga att det snart är måndag och då kommer dom ju till oss. Kändes långt bort när vi sa det.

Duktiga var dom på träningen iaf. Dom behöver nya bandy klubbor. Ska fixa det innan matchen. Spelar skyddsglasögon beställde jag och dom kom i går, så det har dom iaf.

Senare på kvällen hade jag inget att göra, Tomas satt vid datorn. Jag bakade en kaka. Sen fixade jag mina naglar på ena handen :) De va skoj!! Ska göra den andra i dag.
Gjorde det enkelt för mig och målade dom bara svarta och sen gele, så det håller ju. Risken är väl att jag tröttnar på att ha svarta naglar i ett par veckor men skitsamma. Det är ju snyggt!

 

Nu ska jag till stallet.

 

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback