Fika

I dag ska jag fika med Lina :D Jihoo.
Blir kul.

Hade lite svårt att somna i går, var så rastlös. Ville gå och sova, brukar funka fast jag är så där, men inte om jag måste gå och sova själv, för Tomas ville sitta uppe.

Låg i soffan ett tag, nerbäddad under täcke, men tillslut så somnade jag i sängen. Själv. Men vet inte vilken tid, men inte alltför sent. Ett på natten kanske. Tomas la sig klockan 3. Va visst något viktigt event på Rymdspelet ^^

Hm... jag ska inte åka till stallet nu, ska ta lite sovmorgon. Så tar jag stallet på vägen hem från Lina sen.
Tomas ska jobba fyra nätter nu så jag kommer vara ensam hemma på kvällen :( Blä! Men men... går ju bra. Antar jag.

Nä nu ska jag se till att barnen kommer i väg till skolan.

kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback