God morgon

Usch vad jag är trött. Försov oss lite, men Viggo hinner ändå äta och så innan han ska i väg.
Ja ska nog lägga mig en stund igen när han har åkt. Har ont i huvudet.

Var hos Venessa i går. Det blev många skratt och mycke prat. Var superkul.

William och Tomas var in till sjukhuset och röntgade foten. Får svar hem sen. Men allt gick bra. Viggo var med också, jag fikade ju hos V i stället så jag hängde inte med. Men killarna tycker det är rätt mysigt att göra ngt själv med Tomas, även om sjukhusbesök inte är det roligaste kanske *fniss*

The Padda ville ju följa med men Tomas vill inte sitta i en bil tillsammans med henne fram och tillbaka till norrtälje om han slipper så han sa nej. Då blev hon ju svinsur och skrev ett sms om att det var mitt fel såklart. Att jag sagt att han inte får ta me henne och att jag är så svartsjuk. Haha.
Jag sa inte ett ord om det när han berättade att hon ville åka med, jag tänkte att det där får han bestämma själv.  Herregud, va tror hon. Han vill inte vistas med henne 5 minuter ens, så svartsjuk? Nä du. Haha, det är skrattretande.

Men hon är ju den svartsjukaste som finns, inte jag, jag är sällan svartis. Det är hon som jämt förbjuder sina partners att gå ut, träffa kompisar osv osv osv osv.

Jag  har aldrig sagt åt Tomas att 'Det får du inte!' Herregud, så vill man ju inte ha det. Vilket fängelse.
Men dom bryter sig loss.'


puss på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback