i dag

kommer svärmor och Tomas faster. Alldeles strax. Så Tomas springer runt och städar. Juvligt. :-D
Brukar han aldrig göra.

Jag har en del att stå i i dag... Åker väl in och handlar innan Viggo kommer från skolan antar jag... Hmm.. kanske får åka själv, så kan jag stanna föbi hos Venessa på vägen hem. Men så jobbigt att handla själv!! haha! Jag har blivit en slööööis.

Måste förbi stallet också men i dag ska jag inte rida. Red ju i går, men i dag har jag inget sällskap och är väl dumt att rida ut själv med dum-tummen. Men jag kan sadla själv!! Med en hand. Jag är bra!!! Wohooo.


I går kväll var jag sjuuuukt rastlös och på sjuuuukt bra humör, helt hypad. Synd att jag inte var städsugen, då hade Tomas sluppit nu ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback