Kalas i dag

Jaooo.... Nu ska jag fixa frulle, duscha och göra oss i ordning för 90 års kalas. Gamla farfar <3

Hade så svårt att komma upp i morse, tänkte åka till stallet tidigt, men så blev det ju inte nu. Men strunt samma, tar det snabbt på hemvägen.

William och Viggo har rusat omkring och skrikit och varit halvvilda hela morgonen så jag har skickat ut dom att leka. VIggo vill gärna vara ute, men William vill aldrig gå ut, men om man lyckas övertala honom så har dom alltid jätteskoj. Nu gav jag dom inget val, var så trött på att spring och gapande :)

Men nu när jag tittar ut så ser jag att dom springer omkring och gapar och leker i snön, så det var nog bra gjort av mig :)

Snart ska jag i duschen. Måste duscha i tid så håret hinner torka. Kan inte föna det, då förvandlas jag till Ronja Rövardotter.

kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback