Kört fast!

All snö är liiiiite jobbig när det kommer till bilkörning.
Höll på att köra fast hemma när jag skulle i väg till stallet i morse, men kom till slut loss. Bara för att en kvart senare köra fast på uppfarten till stallet :-S
Satt fast så jäkla illa att stallägaren kom och drog loss mig med traktorn. Men det gick bra det med. Hade en Herman kaka i bilen som jag skulle ge till mamma, men jag gav den till honom som tack för hjälpen. Bakar en ny till mamma i dag så får hon den i morgon istället :)

Sen red Sofie och jag, galopperade i full galopp i all snö. Snön yrde bakom oss och hästarna hoppade fram i den ljupa snön. Var helt underbart.


Kom hem, tog lite youghurt till lunch och så ringer telefonen, Viggo har missat skolbussen hem, så bara ut i snön igen och åka och hämta. Pust och stön.

Hanslade lite på en gång och nu är jag hemma igen.
Ska förbi Venessa lite senare när Viggo ska till bandyn. Bli skoooj.

Sen är det Robinson... i kväll... sen hade Tomas något überviktig rymdevent på sitt online spel i kväll från klockan 22, så efter det är det nog som att vara ensam hemma!!!!
Men det gör inget. Vi myste för flera dagar framåt i går tror jag bestämt. Hade sex flera gånger under dagen och kvällen, va länge sen det hände. Alltså länge sen det hände flera gånger på samma dag. Ha!

I morgon ska han jobba... Viggo ska till min mamma och pappa och My och William är ju hos Hanna. Så jag är ensam hemma. Hm.. borde göra något!

Nä.. nu ska jag ta lite kaffe och facebooka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback