Life is good

Yes!
Inte varje dag man vaknar utvilad, pigg och på topphumör!! Men i dag var det så iaf.
Har haft källarfranska på jäsning över natten så dom åkte in i ugnen nu så att Viggo kan få nybakat bröd innan skolan. Han har dock inte lika lätt att komma upp i sängen som jag i dag!

Tomas och jag hade mysigt i går kväll :) Kollade på Robinson och sen fick jag massage :D
Låg i soffan sen till 12 ungefär, då gick jag och la mig. Tomas som ofta har svårt att somna ville sitta uppe en stund så han blev trött.
Tror jag vaknade till vid 3 av att han la sig. Vaknade av att det kändes som en snögubbe la sig i sängen och slog armarna omkring mig och la sig tätt intill. Hade han varit ute och rullat i snön innan han la sig?

***

Nu är brödet klart. Gött. Varmt nybakat bröd och kall mjölk, mums!

I dag så ska jag till stallet nu på morgonen och rida med Sofie, verkar inte vara snöstorm iaf. Sen har Viggo bandy i kväll klockan 18. Annars blir det lugnt. Lite städ, tvätt och kanske bak som vanligt!

Ska göra ordning Viggos skridskor som han ska ha med sig till skolan.... Hörs senare


kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback