Måndag!

Tomas har jobbat hela helgen, så jag har haft ett par mysiga kvällar med barnen och en ensam kväll när dom la sig lite tidigare i går eftersom det var skola i dag.
Kollade på film iaf, själv, händer inte ofta kan jag säga, har oftast inte ro till det. Men var ganska mysigt :)

Men nu är Tomas ledig en vecka!

Efter att barnen sprungit i väg till bussen så åkte jag till stallet. Sofie och Inger var där. Vi red ut!!! Wohooo! Jag red på min finfina Shalle prutt! Han var busig, men med handen väl instoppad i jackan, red med en hand, så gick det bra! Farten var väl lite okontrollerad till en början, han har ju vilat sen jag gjorde mig illa och är skiiiiitpigg. Men sen gick han trevligt, stundvis i en trevlig form trots enhänt ryttare. Jag kände mig lycklig iaf. Galopp i knähög snö!!




Kolla hans blick!! Det är klokhet, värme och kärlek det!!



Sen åkte jag, Inger och Sofie och åt lunch. Sen åkte jag hem :)

Viggo hade beställt en DS väska och stickers för sina egna pengar som kom i dag. Han var jätteglad.
Nu måste jag springa till spisen... Blev inte piroger... Blev pasta carbonara, köttfärsen var nämligen slut!!!


Kram och puss på er!!

Länka gärna!! Länkar gärna till er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback