Nu så..

är jag hemma i från stallet. Red med Sofie och en kompis till henne. Var jätteskoj. Är så kul att rida i snön!
Går bra att rida bara med en hand. Det ända jag oroar mig för är att om jag ramlar av så har jag ju den skadade handen innanför jackan väl förankrad, så den gör jag ju inte illa, men jag kommer ju heller inte kunna ta emot mig så då ramlar jag väl platt fall på ansiktet eller nåt!! Haha.

Åkte hem vid halv fyra och hämtade My på vägen hem. Hon har börjat på kör :-)
Sen hade jag lovat My att hon skulle få göra maten i dag, och då ville hon göra pannkakor. Men det kan ju vara rätt svårt, men gjorde tjocka, amerikanska alltså, mycket lättare. Så det gick jättebra.

Viggo och William dukade bordet och dom åt och var såååå snälla och glada mot varandra vid middagsbordet. Ämnet dom pratade om var hur goda pannkakorna var och så om pokemon.

Jag har bara tagit lite youghurt, jag ska ju äta hos Sofie senare i kväll och dricka lite vin och cider :-D Tjoho. Ska bli kuuuuul. Bara sitta och ta det lugnt och snacka massa skit. Linnea kommer dit också, och Sofies kompis Bella från sthlm, så det är kul.

Nu ska jag ta lite kaffe tror jag... Sen blir det väl till att hoppa i duschen och åka i väg. Har ingen brådska, lovade att vara där senast 19. Men vill inte komma sent, och vill inte stressa :-)

Sen kommer Tomas och hämtar mig senare. Skönt att vakna i sin egen säng.


puss och kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback