Nu så...

är det lugnt i huset.
Barnen har gått och lagt sig.

Känns som att jag vill lista dom saker jag gjort i dag medans Tomas har stirrat i datorn... haha.  Men det ska jag inte, för egentligen klagar jag inte :-)

Nu sitter jag iallafall med en kopp kaffe. Ska strax in i duschen och tvätta håret och så. Ska bli skönt :) Lite besvärligt med den gipsade handen bara. Men det går det med. Men det är inte det lättaste i hela världen att tvätta håret med en hand. Men om jag ska be Tomas om hjälp så kommer allt bara bli så ofokuserat och.. ja, nej. Det går nog snabbare om jag gör det själv. Dessutom är jag inte säker på att det är mer besvärligt än om han gör det heller ;-)

Min tumme ser lite konstig ut efter dagen aktiviteter :-/ Men det var det värt!!! HAHA!
Har verkligen varit skiiiittråkigt att inte rida. Står inte ut. Inte med att se Shalle så rastlös heller. Han var verkligen superglad att komma ut och röra på sig.
Fast det var fan svinkallt. Typ -15 grader, haha, men det var det värt ändå!!

Sötgurkan!!



Så här såg han ut när jag hämtade han för ca 2 år sedan.



Men det blev häst av honom :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback