Sköna helgen

I går kväll kollade vi på Let's Dance (som jag tycker suuuuuger, men GO BIRRO) med barnen, fast dom satt mest och spelade DS. Sen dog typ alla ds och vi hade bara en laddare med, klockan var rätt mycket, alla barnen trötta, så speltokige William bröt ihop fullständigt när han inte kunde spela mer och tyckte att det här var hans livs värsta dag.
Måste le lite åt det, eftersom han haft jättekul och varit jätteglad ända fram tills hans de slocknade klockan 22 på kvällen, hihi. Han var ju jätteglad att åka till Vätö med.


Sen la dom sig strax före 23 och somnade omedelbart.
Jag och Tomas myste i soffan och la oss strax före klockan 1.

Tomas vaknade tidigt och barnen vaknade en timme efter, runt 8. Så han gav dom frukost så jag fick sovmorgon :D

Klockan 10 så kom han dock in och kröp ner i sängen och väckte mig, jag gillar att vakna så <3


Jag har tagit kort och kommer ta mer, men har inte sladden med mig, så ni får vänta tills i morgon när vi kommer hem med att se korten.

Ska ge barnen lunch snart, sen ska vi gå ut :)

kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback