Söndag

I dag var vi ju hos farfar. Han var så glad och det var jätte trevligt.
Innan det var vi hos min syster och hon och petra hade ju shoppat lite åt ungarna i thailand.

Det här fick dom

Viggos tröjor, han gillar rosa :)

Williams, Ed Hardy tröjan är skitsnygg, sånt linne vill jag ha!



Mina linnen, ja, jag fick också :D Älskar såna här lite slappa linnen

  

My som älskar Hello Kitty fick detta :)

William och Viggo fick ett varsitt halsband också.



Sen fick dom lite smågrejer som pokemonkort, myntbörs, klistermärken och lite sånt.

Viggo och Will fick såna här 3D underlägg. Rätt coola, men syns ju inte på bild.



Nu håller ungarna på att kvällsfika och ska snart sova.

Tomas och jag ska slappa i soffan till En annan del av Köping. Ett riktigt kanonprogram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback