En hel natts sömn... Nästan!

Rocco sov hela natten. Dock så vaknade jag flera gånger och tittade om han var där, drömde mardrömmar om att jag glömt honom i bilen osv osv :S
Har fått valp-feber tror jag!
Klockan halv 7 vaknade han och vi gick ut och kissade. Tog en liten tur i skogen :) Det gillade han! Han åt lite frukost och efter det var han fortfarande jättepigg! Så vi åkte till stallet.
Han morrade lite när alla hästarna kom emot oss, men sen nosade han på dom (han var i min famn hela tiden, så han inte blir trampad)
Sen trodde han nog att han hamnat i himmelriket när han såg allt underbart hästbajs!!
Han tog den största bajsklutten och travade glatt omkring med ;)
Kommer bilder och så från Williams kalas lite senare! Han var skitglad för alla presenter :D
Nu ska vi åka och bada med barnen och Rocco!
puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback