Kväll...

Barnen har lagt sig för att kolla på film. Rocco leker :)
Han älskar sina leksaker, pinnar, kottar och allra bäst är pinnar med löv kvar på! Jättelätt att träna med lek som belöning, helt underbart!
Har tränat lite med honom i dag igen. Lite stopp, inkallning och så. Han tokgillar :) Klickern har han förstått sig på redan :)
i morgon så blir det en lugn dag.. en fika med Venessa tror jag. Annars inget planerat.
Var ju i Norrtälje i dag, handlade, Rocco fick vara hos min syster så länge som bor där :) Handlade mat, sen koppel till Rocco och leksak ;) En pip- hammare. Den sprang han stolt omkring med här hemma. Apporterar saker riktigt duktigt.
Ska lägga in lite bilder i morgon. Från ungarnas kryssning och Roccos nyshoppade saker!! :D
Måste nog bada han snart igen. Han är lite grisig med maten :S Han äter ju Vom og Hundemat ett frysfoder sen laxolja och lite andra vitaminer som jag blev tipsad om från uppf.
Nu ska jag kolla på film...
kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback