Leeeeeeeedig :D

Kom hem till Tomas mor klockan 7. Dom är ju på Vätö.
Tomas som hade festat ordentligt låg och sov när jag kröp ner brevid honom.
Sen skulle jag upp 10.30. Försökte somna.
Tomas krånglade, skulle kramas, gosa, ligga på mig :S Värmen var dessutom olidlig.
Så.. mycket sömn blev det inte!! Höll på att dö när klockan ringde. Men det var bara att masa sig upp.
Tomas kom upp också, tydligt bakfull ;)
Vi åkte ut till Vätö, träffade Nina och så där som hastigast och sen begav vi oss till mina föräldrar.
Vi kom dit strax före födelsedagsbarnet :)
Jag, Petra och barnen gav ett kort där vi lovar henne en bowlingkväll, ska bli roligt :)
Sen, efter tårtor, kakor, bullar och korv, hehe, så åkte vi hem.
Men innan det kom en disskussion upp!! Om Liseberg!
Jag och Jojjan var med Mimmie och en kompis till henne på Liseberg när hon var 12 år gammal. Då hade vi lovat Tora att man får en resa dit när man är 12.
Detta kom vi på nu! Tora fyller ju 12 nästa år. Och eftersom My har tillkommit till våran familj och hon också fyller 12 så ska ju hon också med!

Så nästa sommar, då åker vi tjejer på en Lisebergsresa!! :D Lisa blev ju väldigt putt för hon är ju 'bara' 9 och måste vänta. Hon och Viggo kommer få åka tillsammans året dom fyller 12, och eftersom William blir ensam 12 åring sitt år så kommer han få ta med en kompis som Mimmie fick, det jublade han över :)
Hur som helst, stannade till på flygis och hittade sådana där svarta sjögräsblad och lite saker som man gör sushi rullar med!! Sån där rullmatta tex. Sen risvinäger, Wasabi och ljus soya.
Nu ska jag ofta göra sushi :D Har ju allt till det nu.
Så när vi kom hem gjorde jag det!!!
Gjorde med gurka och crabfish, hade avocado med, men det fanns inga mogna i affären så dom måste ligga hemma och mjuka till sig :)
Suuuuupergoda :D
Här är 'pinn-hållaren' som jag köpte till Viggo och William som tycker det är lite svårt att äta med pinnar :) Nu funkar det suuuuperbra :)
Sen har jag varit trött och pigg om varannat. Sov ju bara max 2 timmar efter att jobbat natten, så riktigt seg.
Skickade ett sms till kompis V och frågade om hon hade tid för fika nuuuu, men sen somnade jag innan hon han svara :S Men som tur var, när jag vaknade till ett par timmar senare att hon inte kunde. Hehe. Men i morgon!! DÅ blir det av :D
Köpte en rostbiff köttbit i dag mer som vi ska laga imorgon, älskar det. Rött ska det vara, mums!!
Kanske lite Rose vin? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback