Lite bakis

i dag. Men helt ok.
Va ju hos min syster i Norrtälje i går. Drack vin och skvallrade i timmar :D
Gick en sväng på Norrtälje också, men det var inte så kul där så vi drog hem igen.
Jag åkte hem vid 01.30.
Kramades med Tomas lite innan jag somnade djupt. Sov skönt till klockan 12 :-O
Åkte till Ica med Tomas och Viggo, handlade lite grill till i kväll och så. Ska göra potatis sallad, har ett favorit recept, sååååå gott, mycket godare än köpt.
Va sugen på avocado med, hehe, älskar det! Så det har jag ätit precis :) Nu sitter jag med kaffe.
Tomas klipper gräset.
William kom hit i dag för att leka med Viggo. Så söta.
Men han har fått sol eksem igen. Han bränner sig lätt i solen, och då får han som eksem i ansiktet och ned på bröstet, även i knävecken. Kliar, men går över fort om man smörjer noga! Går som sagt över snart, men bäst att dom mest håller sig inne i dag. Är molningt, men det kan vara lurigt, solen tar mer än man tror.
Faktiskt så borde jag passa på att sola. Har inte solat någonting alls ju.
Även om jag är såååå försiktig, blir lätt brun, bränner mig sällan, men jag tycker att huden blir så sabbad av sol.
Men det är fint att vara brun, lagom! Och lagom är nog inte farligt heller såklart.
Så jag skulle nog kunna lägga mig en stund med gott samvete, hehe.
Fast det är ju så tråkigt!!
Nä.. jag vet inte. haha. ska tvätta lite och så. Sen får jag se!
Killarna har precis fikat lite, Tomas klipper gräset... Å jag sitter här :)
Nu är det mindre än en vecka tills valpen kommer. Helt otroligt. Vi är framme liksom, jag som väntat så länge.
Jag är sååå tacksam. Tomas är ju inte överförtjust i djur, men han stödjer mig helt i hundfrågan och vill ha hund för min skull, för han vet hur lycklig det gör mig <3 Det gör mig så glad.
Han gnäller inte ett dugg om pengarna den kostar, eller någonting alls. Han är bara glad för min skull.
Det får mig att älska honom ännu mer. Och respektera honom ännu mer!
Han är så lojal och bäst i hela världen. Har sådan tur som har honom.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback