Löööööördag

Sommaren är borta. Men jag sörjer inte direkt. Det har varit superhärligt, men nu är det rätt mysigt med lite sämre väder också :) Valpis tycker att det är skönt.
Tomas var ute och festade i Norrtälje i går med en kompis. Min syster kom hit och umgicks med mig och barnen. Va roligt :) Hon tog bussen hem vid 24.00
Jag och Rocco gick med henne till bussen. Sen la vi oss, spelade lite DS i sängen ;) Sen somnade jag skönt.
Vaknade av att Tomas ringde och sa att han var på väg hem. Väckte mig såklart, hehe. (jag hade bett honom ringa om han missade bussen eller om han blev senare än vanligt eller om han skulle sova kvar hos kompisen)
Han tog inte bussen, för stället hade ju inte stängt än, då skrev han det i ett sms så allt var lugnt. Så han hade ju inte behövt ringt och sagt att han var på väg hem, haha.

Hade jag oroat mig hade jag ringt :) Men det gjorde inget, bättre att höra av sig en gång extra än inte alls, eh, typ ;)
Sen vaknade jag igen när han kom hem. Han la sig hos mig och kramade om mig, myste, pratade och så till klockan 5 :S
Så jag har ju inte sovit överdrivet mycket precis.
Han sover nu iaf, barnen spelar DS, ska göra i ordning frukost till dom strax och kaffe till mig :)
Hunden har varit ute på kissning och ätit frukost, nu vilar han. Så när han vaknar ska jag åka till Rimbo och mata Lenas kissemisse.
Nu ska jag styra upp lite frukost här
kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback