Nu

åker jag hem från jobbet strax och sover. Ska bli så skönt att krypa ner brevid sambon och känna hans armar om mig.


Fan va fjantig jag låter :-O
Hela bloggen genomsyras över hur underbart allt är, hur kär och lycklig jag är, hur mycket jag älskar barnen och Tomas.
Herregud, jag tror verkligen att ni fattat det nu!!

Det är inte så att jag tror att ni är tröga, det är nog bara så att jag kört fast i känslotugget, haha.

Sen kan jag ju inte skriva allt allt allt. Min förra blogg var ju bra mycket roligare, men, haha, vilket liv det var om den då!! :-O

Men sorry, jag ska skärpa mig, behöver ju inte skriva i varannan mening hur lycklig jag är, ni har nog fattat det ;)


Men nu är jag jääääääävligt glad över att få gå och sova!! YES!!

Hörs i kväll förmodligen, med förhoppningsvis lite mer o-tramsiga inlägg ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback