Nu rinner tårarna

igen.
Jag är så extremt blödig.
Tillägger att jag återigen gråter av lycka.

Såg just att uppfödaren till vår bebis lagt ut bilder på sin hemsida, och ja, han är ju så söt.

Nu oroar jag mig också.

Hur går det för valpar första natten i sitt nya hem, utan mamma och alla syskon? Måste ju kännas så konstigt. Hoppas allt går bra.

Har läst spaltmeter med info, pratat med bekanta, uppfödare och på forum. Jag kan inte ta in mer nu, nu är det praktik som gäller.
Sen vet jag att jag kan vända mig till uppfödaren om det är något.

Det kommer gå bra.

Älskade lilla bebis.

Han kommer få tre underbara lekkamrater i Viggo, My och William <3
Det kommer bli underbart.

Bilder på den specifika valpen kommer när jag hämtat honom, dessutom ska jag länka till uppfödarens blogg så ni får se, måste bara höra med henne att det är ok!

kram på er!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback