Onsdagen på Vätö

Ska försöka ta en dag i taget. Inte för att vi har gjort så mycket... Men ändå ;)
Åkte i väg vid lunchtid någonting!
Viggo var med mormor och Anitah på Lommarbadet så vi åkte dit och hämtade honom.
Åt på McDonalds, fast jag egentligen inte gillar det alls. Men det går snabbt iaf. Nästan ;) Hehe, dom som jobbar där skulle jag kunna skriva ett helt inlägg om :S
Men det får bli en annan gång!!
Handlade lite på vägen ut och sen direkt dit!
Badade lite och så, sen lagade jag taco paj till middag. Mums!
Före



Efter ;)


Sen åkte vi ut och fiskade på kvällen. Nappar bättre då har jag hört ;) Så vi åkte ut och var väl hemma igen vid 23. En trött och glad Viggo stupade i säng vid 24.00 tror jag.
Härlig fisketur med lite fiskelycka!
På väg!
Vart är fiskarna??


Ro ro ro ro



???



Jag och Viggo metade, Tomas kastade.



Solen gick ner under fisketuren



Agnar



Svan mamma med bebisar som häckar nära bryggan.. Så fina



Första fisken för Tomas som han drog upp på kast, haha



Men sen fick han upp en fin abborre som vi grillade dagen efter




Sen när vi blev trötta så rodde vi hem, Viggo la sig vid 24, Tomas och jag strax efter och somnade till tvn i sovrummet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback