Pust

jag vill inte klaga på värmen! Vill inte, vill inte, vill inte!!!!
Men! Det är jobbigt att man måste arbeta. Hade jag inte behövt det så hade jag inte klagat ett dyft!

My kom hem i dag! Medans jag sov efter min jobbnatt. Dom åkte och badade sen hem till farmor för att äta glass och så.

Dom kom hem senare. Pratade lite om hundvalpen.
Jag vill ju att den ska heta Rocco. Dom andra tycker det är ok, men inte perfekt! Så jag sa ju att dom får lägga fram förslag så får vi se :) Hon vill gärna att den ska heta något japanskt. Hon älskar japan!
Borde dock finnas något fint och lätt manga namn.



Vi får se!!!! Snart är vi där :D <3

Sen har dom lekt hela dagen och kvällen med ett par barn som har sommarhus här i närheten. Dom skulle vara kvar i tre veckor! Toppen!! En kille och en tjej, lite yngre tror jag, verkar vara en jättetrevlig familj :)

Sen har ju inte jag gjort så mycket alls.

P och jag börjar prata om en plan för Shalle igen. Får se vad det leder till. Hoppas hon kan ha honom, skulle göra mig väldigt lycklig.


Nu sitter jag här.... Chattar med Tomas på msn ;) Men nu försvann han, skulle pyssla om barnen lite :)

Jojjan och mina föräldrar har köpt en finfin present till William, kommer han bli glad för :D

Men ni får hålla er till tåls tills på lördag!!

kram kram puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback