Riktigt seg

Vi satt upp till klockan 5 i morse :S
Men vi hade så roligt Tomas och jag :) Och ja, när man har roligt så går tiden fort :)
Men jag känner av vinet och så som jag drack under den där tiden, är riktigt seg nu! Tog en grogg också, är man barnledig så är man ;) Då gör det inget om man är seg dagen efter heller.
Liiiite bakis ;)
Ringde Viggo nyss. Han var jätteglad.
I går hade han, mamma och min moster varit och fikat och shoppat i Norrtälje. Han hade köpt ett par linnen (som Tomas har sa han, sött!) en tröja och ett par shorts. Och kalsonger! Han fick med sig lite dåligt med kalsonger när han åkte dit eftersom att han kom på att han ville stanna där när vi var där och fikade.
Hade ett par extra i väskan i bilen, men thats it, så det var väl bra, så slapp mor min tvätta kalsonger varje dag nu, hihi.
Han ville vara kvar till onsdag.
Tomas och jag hade tänkt att vi skulle åka till Vätö då, så det passar ju perfekt. Då kan vi hämta Viggo på vägen dit.
Ska stanna hos mamma en stund och laga sushi till henne och moster :)
Men i dag vill jag ha pizza!! Men det får bli i kväll. Vi ligger nog bara hemma och softar hela dagen nu. Sen ska vi åka förbi Tomas föräldrars hus på eftermiddagen för att mata och släppa ut deras katt en stund, dom är på Vätö nämligen. Kanske passar på att köpa pizza då, suget lär inte bli mindre under dagen ;) Det är gott när man är bakis och riktigt riktigt hungrig. Annars äter jag nästan aldrig det. Är inte så gott. Men i bland, då är det riktigt smaskens, som det kommer vara i dag :D
Liten bonusbild på min påskkärring <3 <3 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback