Valp-väntan

Uppfödaren till valpis har en blogg som hon skriver i om valparna, lägger ut bilder och filmer nästan varje dag. Är sååå roligt att följa.
Nu hade dom dessutom varit på skogspromenad och träffat ett par andra hundar. Såååå bra social träning. Är väldigt tacksam att dom får vara med om sådant redan innan dom kommer hem :)
Har väntat så länge. I december så bestämde vi oss för hund, förutsatt att My inte var allergisk. I början på februari tror jag det var som vi fick svar, hon är inte allergisk!! :D
Sen började letandet efter valp! Eller uppfödare rättare sagt.
Hade ju en del önskemål gällande det.
Tillslut hittade jag Lina som föder upp mellanpudlar. Hon tävlar och tränar med sina hundar i lydnad.
Så hennes tik har tävlat och gjort toppenbra i från sig, sen pappan som kommer från en annan tjej har tävlat massor!
Sen har det varit lååååång väntan. Tiken parades i mars, valparna kom i maj. Och nu är det snart hämtningsdags. Helt otroligt.
Det är ju första gången för oss, med valp och väntan. Underbart.
En av dom mest minnesvärda tider i mitt liv. Jag har gråtit av lycka flera gånger.
Jag är tramsig ;)
Lägntar såååå.
En av dom är det.
Vem av dom det är precis kommer det bilder på när han är hemma!! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback