Vätö

Vi har varit på Vätö några dagar.

My var lycklig för hon fick ta med sig sina Gerbiler dit. Buren vi har är lätt att ta med :)

Vi har badat, tagit promenader och såklart handlat glass :)

Jag jobbade i går, så jag åkte hem men dom stannade kvar.

Åkte dit i dag när jag sovit klart för att hämta dom, men då kom Lena och Björn ut, Nina och Erik skulle komma lite senare, så barnen ville ju då stanna kvar. Och det fick dom :) Så Tomas och jag åkte hem själva.

I onsdags sa jag till barnen att vi skulle nattbada, så dom la sig klockan 22 och så skulle jag väcka dom vid 2 på natten så skulle vi bada. Men det var ju stört omöjligt att väcka dom :S Tomas och jag stod ombytta i badkläder men dom vägrade gå upp, hihi. Så dom fick sova vidare.

I går fick dom i stället vara vakna till 24.30, då var det mörkt ute, och Tomas sprang ner med dom och badade :D Dom var jätteglada! Jag jobbade ju så jag fick inte vara med :/

Nu ska dom nog vara kvar till Vätö på  söndag. Sen ska vi ha riktig myyyyskväll på söndag efter det!!
Ska se vad jag ska hitta på, men något lugnt och mysigt blir det iaf.

Bara 1½ vecka kvar tills vår valp kommer <3 längtar så jag dör nästan.
Postat av: Lina

Jag är ledig på fredag i nästa vecka så om du kan då? Vore super skoj!



Snart har du valpis hos dig. Så underbart!



Pussssss!

2010-07-03 @ 01:38:55
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback