Bad

Jag vaknade ju typ 11 och gick upp.

Sen ringde William och frågade om han fick komma hem, är ju hos sin mamma nu. Och det får han ju såklart.
Tomas och Viggo var ju i Rimbo, så jag ringde Tomas så han åkte och hämta William och tog med honom hem.

Sen ville William sova kvar, så då blev det så.

Blev sugen på att göra något då istället för att sova, så vi åkte till badstranden i Rånäs. 
Tog med oss bullar, saft och kaffe som picnic.
Killarna badade och hade jätteskoj. Sen fångade vi grodyngel och tog med hem.

På vägen hem köpte vi glass i affären i Rånäs.

Grodynglena bor nu mera i en hink utanför oss och matas med fiskmat :) Det var tusentals av dom vattnet nära stranden, och om vi stod stilla med fötterna i vattnen så simmade dom fram och smaskade på våra fötter :O Det kittlades kan jag säga!!!

Sen hemma har dom kört med sina radiostyrda bilar, spelat och lekt.
Dom skulle lägga sig sen vid 22, Viggo har ju tennis i morgon igen klockan 10 och William ska åka hem då.


Sen har jag fått reda på något riktigt skvaller-smaskens. Men jag ska ju vara snäll nu... *vissel*
Att vara perfekt är omöjligt, det visste vi redan, men att man har såna saker för sig... hehe, det är mer än jag trodde ;)

The Million dollar question:

Varför sträva efter att verka så perfekt utåt när man är långt ifrån det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback