Dålig

på att skriva!!
Men jag har haft mycket att göra :)
Har varit trött och haft svårt att vända tillbaka efter att jag jobbat fyra nätter. Hamnar i bland i sådana perioder, att jag inte får någon bra dag/sov rytm. Så har det varit den här gången!
Jag jobbade ju fyra, sen så var Tomas och jag hemma en kväll tillsammans, sen jobbade han tre nätter, är nu inne på sista natten.
Det går ju bra, men lite synd att någon av oss är seg och trött när man har alla barnen ju! Men vi har gjort lite skojsiga saker ändå! :)
Har bakat och haft mig. Barnen äter ju mina bakade frallor som om det vore godis :S Så nu bakade jag supernyttiga! Och dom älskade dom också :)
Dom har lekt mycket med kaninerna, alla tre, men mest My och Viggo.
Har ridit med Lina :D Shalle var som vanligt skiiiitbusig :S
Söte, i sin pyjamas ;)
Dessa blockade William och Viggo till mig <3 <3 <3
En stund innan fick jag dom här av William <3 <3 <3
Dom här plockade jag in
Och så mina liljekonvaljer som jag plockade i början på veckan... dom börjar nog försvinna i skogarna nu :( alltså, blomma ut, haha, inte försvinna.
I går åkte barnen och jag till Vätö. Lena och Björn skulle vara där så dom frågade om vi inte ville komma ut, Tomas jobbar ju så han fick vara hemma. Barnen jublade när jag frågade om dom ville dit :)
Dom fullkomligt avgudar sina farföräldrar <3<3<3<3
Bilder därifrån!!
Farfar går och sätter fart på bastun så att barnen kan värma sig och sen bada och sen värma sig :D
My försöker sig på ett dopp!
Lek på bryggan = förberedelse till dopp!
Sen hoppar dom!
William simmar riktigt bra nu :)
Farmor och My hand i hand <3
Svan-pappa vaktar svan-mamma och deras ägg som ligger på lilla ön bakom honom:)
Sen skulle det fiskas! I timmar!!
My sov kvar sen, pojkarna och jag åkte hem, handlade massa lördagsgodis och hade myskväll hemma!
Postat av: venessa

modiga dom där sööööta söta:)

måste ha varit kallt!



fiiiika snart va??!!

ska försöka ringa dig ikväll om ja får ditt nr!:)

puss puss

2010-06-08 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback