en timme och 15 minuter

till en helt ledig vecka!

Vänner, ställ in er på fikor.
Dessutom ska det bakas kanelbullar i dag och morotsbröd.

Bakade ju frallor i går, men dom har ungarna ätit upp nu :S

William var så söt när han fick kvällsfika, jag delade en fralla och bredde till honom och så (råkade bli överdelen). Han äter en stund å så säger han: Fia, jag vill helst ha nederdel på frallan, men det går bra nu med den här, men nästa gång vill jag ha nederdel.

hihi, söt ju! :) Tror det är fröna han inte är så förtjust i, har ju på det. Men ska baka några utan frön nästa gång :)

men nu hörrni... ska jag göra det sista!

puss å kram
Postat av: venessa

yeeeeyyy!! Sweet:) fika me dig är aldrig fel!! o d va ett tag sen jue:( Ha skön kväll! kramar

2010-06-03 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback