Familjen samlad

I dag kom My och William hem.
Oj var glada barn vi haft här i dag! Dom har lekt, brottats, hoppat i soffan, skrikit, sjungit, spelat musik, hoppat studsmatta, lekt med kaninerna osv osv osv osv.
Pust! Men man blir ju glad av att se dom så lyckliga.
William fick sitt nya spel, som jag beställt till honom på ebay, fast han har betalt det med egna pengar :)
Så han har ju spelat lite, men mest har dom lekt.
William har så mycket humor när han kommer i gång, han retades lite med Viggo, och nej jag tillåter inte att man retas, men alltså ibland kan jag bara inte låta bli att skratta när han sätter igång, till och me Tomas gapskrattade, Viggo också, även om han försökte dölja det.
Sen har jag gjort lite nytta, har gjort stor-vatten byten och bottensugning av Mys akvarium och till krabborna. Bara mitt kvar... Men det är sååå jobbigt, för mitt är så stort och sååå mycket växter. Men men, får bli någon dag i veckan!
I morgon ska vi åka hem till mina föräldrar och gratta mamma. Hon fyllde år den 11 juni, men hon var i Rom då, så vi  åker dit i morgon.
Eftersom vi ska till Norrtälje då så tänkte jag åka lite tidigare och gå på Färsna gård med barnen innan vi ska till mamma. Lite mysigt :)
Sen i morgon ska jag hämta upp en bur till Mys gerbiler som hon ska ha nere i rummet i källaren, där Tomas har gjort ordning till sina pilgiftsgrodor.
Anledningen till att hon får ha dom där nere är ju allergin, vill inte att hon sover med smådjur i rummet. Samma med kaninerna, men dom bor ju ute.
Det blir en vit gerbil hona som redan är ett år, men jättetam och en svart unge. Dom ska heta Ying och Yang :)
Blir mysigt!! Ska fixa en liten myshörna i Grodrummet med kuddar och filtar så dom kan sitta där nere. Där kan dom ju släppa gerbilderna lösa under uppsikt också om dom vill. Blir skoj!
En bild på den vita gerbilen...
Söt va?? :D
Ungarna la sig vid 22 och kollade på en film... sen somnade dom ovaggade :)
Nu är det ju sommarlov :D Så då kan dom ju vara uppe till 22. I bland längre, i bland lägga sig tidigare om man ska upp dagen efter. Men det ska vi oftast inte :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback