Femte natten på jobbet...

Normalt jobbar vi bara som mest fyra nätter i sträck. Fem är lite väl segt, svårt att vända tillbaka och så.
Men det går bra ändå.

Har inte gjort något speciellt i dag, jag sov ju länge. Viggo var på tennisen med Tomas.
Sen på eftermiddagen åkte vi tre till fotbollen. Viggo hade skoj som vanligt :)

I morgon är det som sagt sista tennisen, sen så ska vi åka till Norrtälje har vi tänkt.
Tomas ska väl kolla efter ett par nya shorts och så, jag ska köpa en sån där mjuk hund bur/väska. Blir bra att ha till valpis.

Jag vill nog äta lunch på thaistället som har buffe, mums, men jag vet inte hur sugen Tomas var på det.

Sen ville Viggo åka till mormor och morfar. Det är en del släkt där och så, sen ska ju han fira midsommar med dom.
Tomas och jag ska ju till Ninnie och Andreas, Viggo fick välja om han ville vara med mormor och släkt eller följa med oss. Då valde han tillslut mormor, en viktig sak som vägde in är att min kusin är där med sin mopsvalp Brasse. Viggo älskar honom :)


Sen funderar vi på om vi ska åka ut till mamma på midsommarafton över lunch. Vi ska ju inte bort förrän på eftermiddagen, så hinner gör vi gott och väl. Men tror vi lämnar det lite öppet, jag kanske får skitsvårt att sova i morgon natt och sådär efter allt nattarbete, och då vill jag nog vara hemma och ta det lugnt så jag orkar på kvällen sen!
Men, jag är ju inte den som vill vara hemma och ta det lugnt, hehe, så jag susar nog i väg till mor min, och är Viggo där dessutom så blir det ju mysigt att träffa honom då <3

Är ju så gott med sill :D Annars kan ju Tomas och jag göra en egen midsommarlunch och mysa... Men inte lika skoj utan barnen och så, fast dom gillar ju inte sill ändå, hihi.

Vi får se, Tomas sa att jag fick bestämma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback