Härlig dag

Var seg när jag vaknade, men sov rätt bra efter min jobbnatt ändå :)

My hade med sig en kompis hem från skolan så dom hade fullt upp :)
Tomas och jag bestämde oss för att åka med barnen till någon lekpark och ta med fika.
My och kompisen ville stanna kvar ensamna hemma, så vi åkte med killarna bara.

William ville till en särskilt lekpark och skulle visa vägen. Som vi letade :O Hans vägbeskrivning var inte den bästa kan jag säga, haha. Efter någon timmes promenad så hittade vi tillslut, haha.

Plockade dessa på vägen, älskar Liljekonvaljer <3



Hade jättemysigt, så härligt nöje när det är fint väder!

   

  



  




Sen åkte vi hem, lagade köttfärssås och sen bakade jag bröd.

Ungarna åt bröd som aldrig förr till kvällsfikat sen :S Det var så gott sa dom, men nybakt är ju bara sååå lovely :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback