Lite bilder

Kollade igenom hela min inbox och sparde lite bilder som jag har där :)

Så här kan det gå om man låter lilla barnet gå in i badrummet med ansiktsfärg som han fått med i Happy Meal på Mc Donalds.


Kan tillägga att det tog säkert en vecka innan all färg gick att få bort, ögonbrynen var gul-gröna jättelänge :S

Vem kan låta bli att älska en sån här?



Alfons älskling och hans bulldogg.



Alfons och bästa kompisen Mållgan



Lisa och Viggo har bytt kläder, haha



Syrrans kompis hundvalp och Viggo



Bilder från vår kryssning, barnen, jag och syster och Joanna + dotter



På kryssen tittade vi på Charlotte Perelli, fick även komma backstage och få autografer, barnens bästa kryssning någonsin enligt dom själva <3




Viggo älskade Byggare Bob när han var liten :)



I bland äter vi Igelkott till middag



Mys Hello Kitty tårta som jag bakat. Hahahaha, jag vet, jag vet, nästa gång beställer vi från Jennie istället :D



puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback