Lite trött då...

Då är första natten av fem snart avklarad :)

Om drygt en halvtimme så kryper jag ner brevid min sambo.

Ser ut att bli fint väder i dag, om det är det så kanske man åka till Rimbo, gå stigen längst sjön och sen ha lite picnic eller så någonstans. Men beror väl på lite när jag vaknar och hur vädret blir.

Först av allt så ska jag iaf sova så jag orkar jobba!

I morgon, då åker M och W till sin mor och Viggo ska börja på tennisskola :) Är fyra dagar. Tomas får köra han eftersom jag jobbar, var typ 10 på morgonen, men jag ska följa med i morgon iaf och sen sista dagen :)

Blir bra för honom att prova på!


Nä.. snart Godnatt för mig.

Puss och kram. Till ALLA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback