Lycklig!

Så underbart att ha hälsat på valpen.
Och barnen som varit lite tveksamma till pudeln som ras blev frälsta. William blev så lycklig, vet inte vad han hade väntat sig?? Han blev superkär i lille valpen 'blå'. Men vi vet som sagt inte vem vi får än :)
Jag är så glad nu så jag har tårar i ögonen.
På kvällen hade jag och barnen te-party, My satt i sin kimono, killarna i filtar och så dukade vi upp alla teer som My och jag köpte i går.
Vi var på Flygfyren nämligen, och där har dom te på lösvikt! Jätteskoj att lukta och välja själv :) Så kan man ta massor av sorter, tror vi nöjde oss med fem!
Så det drack vi idag, med honung, mjölk och massor av tända ljus. Alla fyra, Tomas var på jobbet :(
Men vi hade mysigt ändå.
Dom la sig strax efter 23, trötta men glada.
I dag på förmiddagen så åkte vi och hämtade William och Viggos kompis S, My var med också, så åkte vi alla till lekparken med linbana! Tyvärr så glömde jag kameran :/
Vi hade med oss bullar och muffins som jag bakat och pannkakor, saft och kaffe.
Efter någon timme kom Ninnie och hennes två söta barn :D
Vi ska nog hitta på något i morgon igen :) Skoj skoj!
Annars blir det lugnt i morgon. My tjatar om Yasuragi, men jag längtar som sjutton dit också! Dit åker vi ju på fredag. Sen längtar hon massor tills på lördag, då hämtar vi ju hennes gerbiler :)
Kommer bli så skoj!
I dag ska jag lägga mig tidigt.... Eller ja, innan 2 iaf. Måste upp tidigt och åka till stallet i morgon.
puss och kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback