Första jobbnatten på 3 månader

i dag har varit en bra dag med :-)

I morse så åkte jag till stallet.
Sofie och jag red till ridhuset, Shalle gick så fiiiint. Sen gick vi tillbaka med hästarna hem, blev en rask promenad på 45 minuter.

Nu är det nog så gott som spikat.
Shalleman ska lånas ut till en vän till mig. En extremt duktig vän, som kan ta honom 1000 gånger längre än vad jag kan. Dessutom så litar jag på henne till 110% och vet att han får det underbart där.

Det känns ju otroligt sorgligt. Och fort har det gått, men det känns bra. Men jag har ju tänkt på det ett tag, men vill verkligen inte lämna honom till någon jag inte känner, därför har jag bara låtit det vara en tanke.
Men sen när det här kom på tapeten så känns det faktiskt perfekt.

Kommer sakna min älskade bebi.

Efter stallet så försökte jag vila lite, utan resultat kan man säga :)

Sen var det bandyträning för grabbarna! Dom hade skitkul och känner sig taggade för kommande match, minns inte datumet nu, men är ett tag framåt.

Medan dom tränade så var jag, My och Tomas till Lena och Björn. David var där och han fyller ju år i dag, även om vi firade honom i helgen :) Men nu fick vi säga grattis en gång till.
Han visade lite film som han och hans kompisar gjort för ett antal år sedan, fy fan vad jag skrattade. Hahaha.

Sen hem, barnen fick fika och killarna duschade och så.

Sen så åkte jag till jobbet kl 21. Och nu är jag här :-)

Ska glo lite tv nu.

Puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback