Resume

Yepp, är trött. Fortfarande. Skitjobbigt verkligen.
Kort resume, tills skrivsuget kommer tillbaka.
Vi var på Fyrishov och badade i går. Va superskoj. Jag, Viggo och William hoppade från femmans trampolin!! Skitläskigt var det. 
Tomas hoppade från tian :-O Hjälp säger jag bara. Hade jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
I dag så har ungarna spelat, jag har varit i stallet och ridit och sen var vi på möte på jobbet, Tomas och jag. Ungarna hängde på biblioteket under tiden. Läste, spelade schack och verkade haft jättemysigt.
Senare åkte My och Viggo hem till mina föräldrar. William, jag och Tomas åkte hem och lagade middag.
Nu sitter jag här, Willima spelar Wii och Tomas vilar. Han ska jobba. Så William och jag ska ha en egen myskväll :-)
Han hade lånat massa böcker på bibblan :-) Sååå himla kul att pojkarna också uppskattar att läsa. Superskoj.
Glor lite på fejjan, är så trött och seg, blää.
I morgon ska jag rida, sen mysa med WIlliam, sen ska jag väl hämta Viggo och My. Eventuellt pratade dom om att stanna ett par dagar till, men My ska med farmor till sthlm på onsdag förmiddag så det blir nog lite stressigt. Så blir nog bra om hon kommer hem i morgon iaf.
Men nu.... ska jag fecabooka lite.... ev så återkommer jag hit om jag piggnar på mej.
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback