Shopping!!

My och jag var i Taby C i dag :)
Vi skulle shoppa sneakers till henne och William, Viggo köpte dessa tidigare i veckan i norrtälje:
fast svarta med vitt märke


My hade kollat ut på nätet, och dom hon ville ha fanns på Din Sko, därav så blev det Täby C, börjar bli struligt när ungarna ska välja skor själva, haha, och inte hittar på samma affär. Nåja, det var skojigt att komma i väg med.
Dessa blev det för henne iaf, fast vita.



William gav mig fria händer, hihi, så dessa valde jag till honom. Han blev jätteglad och sprang glatt omkring med dom hemma hela kvällen.



Sen ströshoppade jag och My lite.... :-P

Hon handlade lite diadem, armband och en svart jeansskjol. Och lite halsband, örhängen och en mindre handväska.

Jag köpte ett varsitt halsband med mig hem till killarna också. Blev dom glada för :-)

Jag köpte en ny halskedja till mitt familje halsband som gick sönder. Och body butter, vanilj och äpple doft... yum!

Kom hem till 19 tror jag någonting. Myste i soffan till halvåtta hos mig. ungarna lade sig efter det och låg och läste en halvtimme eller något sånt. Sen hade dom lite svårt att somna.. men men, är ju så i bland.

I morgon kommer veterinären ut. Ska kolla tänderna på pålle och få en botolismspruta. Hoppas hon inte kommer allt för tidigt..... Vill sova lite. Är ju på jobbet nu och har en natt kvar att jobba.

Annars har jag inget för mig i morgon... förutom att vi ska göra i ordning påskris! Har köpt fjädrar och sånt!
Ägg blåsning har jag hållt på med ett par år men det är fan skitjobbigt så nu köpte jag färdigblåsta!
Sen kör vi lite ägg målning på fredag tror jag... hmm.. ah.. får se.


Hmm.. börjar bli trött.
Bara ett tag kvar.. sen måste jag förbi stallet... sen hemm och nanna kudde.

Puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback