Söndag

Vilka barn vi har här <3
Även om dom bråkar i bland, i bland med varandra, i bland med mig... Så är dom bara dom underbaraste som finns.
Har haft en sådan fin dag, och sådan fin avslutning på dagen.
Var ju i stallet i morse. Släppte bara ut, för sen var jag tvungen att åka hem och göra ordning barnen.
My skulle ju på schack turnering!
Det var i Norrtälje, vi skulle vara där senast 10.30 så vi åkte strax före 10. Tomas har ju jobbat natt så han fick vara hemma och sova.
Kom dit, pratade lite ditt och datt med Mys fröken och My rusade i väg med sina kompisar. Åkte efter ett tag till systeryster Jojjan med grabbarna.
Spelade lite Buzz och sen åkte vi till mamma och pappa.
Kramade en massa på vackra underbara söta Alfons <3
Åt lunch och fikade.
Åkte lite senare tillbaka för att hämta upp My.
Hon fick en guldmedalj och deras lag kom på sjätte plats av 21 lag!! Det är ju suuuuperbra!! Hon hade vunnit två av sina 4 matcher också, toppen ju!
Åkte hem och hämtade Tomas och sen åkte vi till hans föräldrar. Hans far Björn fyller år i dag och hans bror fyller år på torsdag så vi firade dom. Jättemysigt, blev bjudna på middag och sen kaffe och tårta.
Till Björn köpte vi en stor bok om Whiskey, haha :) Och till David har vi alla samlat lite pengar till.
Nina med familj var ju där, så efter middagen så åkte My, jag och fyra åriga Emelie upp till stallet och mockade till Shall. Emelie fick sitta lite på stora Dyrbest och var överlycklig :)
Åkte hem vid 19 tiden. Ungarna spelade tv-spel en halvtimme och sen kvällsfikade dom lite vid 19.30. Sen kollade vi på Whipe-out till klockan 21. Normalt så lägger dom sig vid 20, så får dom ligga och läsa en halvtimme om dom vill. Men dom gillar whipe-out så mycket så jag gör ett undantag på söndagar :-D
Vi hade så mysigt iaf, allihopa i soffan under en filt och skrattade högt till programmet.
Sen la dom sig, pojkarna slocknade direkt, men My kom upp igen efter en stund och hade huvudvärk :-( Men hon fick en alvedon och la sig igen och sen blev det tyst och stilla, så hon somnade hon också. Skönt.
Nu sitter jag här.
Tomas är på jobbet. Men sen är han ledig en vecka. Jag börjar jobba på torsdag.
Ska till stallet i morgon bitti, men ska bara släppa ut. Ska rida senare, My ville nämligen rida, så då gör vi det efter skolan :D Kul kul!!
Nu... ska jag chatta lite med Tomas på msn innan jag lägger mig, haha, saaaaaaknar när han jobbar!! :-)
Puss och kram på er alla..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback