Sorry

för dålig uppdatering!!
Men nu kommer jag igång!
Har varit väldigt upptagen med Sims3, helt beroendeframkallande.
Har en tjej som heter Fia-Sofia, hon jobbar som kock, tjänar såååå mycket pengar, ca 2500 kr / arbetspass nu så jag behöver bara arbeta tre dagar i veckan, dessutom så fiskar jag och odlar grönsaker och tjänar ca 2500 kr om dagen bara på att sälja grödorna.
Har just skaffat en dotter så är nu mammaledig med lön. Anlitar barnvakt när jag åker in till stan för att sälja grönsaker och till stranden för att fiska.
Okej... Haha, I know, I'm mongo.
Vi släpper det.
Ålrajt. Hade ett jätteskojigt skollov. Iofs var barnen mest borta, sov hos mina föräldrar, sov hos Petra, Lisa, Tora och Mimmie. Men det var ju självvalt från deras sida.

Sen var vi på bio.
Alice i underlandet i 3 D.
Den var skojig!
Nu är My och William hos sin mamma tills på fredag. Så Viggo är ensam hemma.
I går var vi till biblioteket, lånade lite böcker och sen var vi och fikade med Anna och hennes supersöta lilla son Fenix.
I dag har Viggo haft lite tråkigt dock....
Men vi har bakat... Kärleksmums! Mums! :-D
Sen var ja tvungen att visa bild på vår gamla bil, som stått avställd sen mitten på december eller nåt sånt...
Den är lite snöig. haha! Funderar på att sätta ut den här bilden i en annons på blocket... Tror ni någon nappar?? :-D hahaha
Sen har jag shoppat... Pumps.
Jamen våren måste ju komma snart!!
Dagens super snygga outfit.
Och, nej, jag är inte på smällen. Har bara blivit lite fet. Frossar istället för att röka :-O Men det springer jag av mig snart sörrni!! No shame, haha.
close up
Sambo som blir förvånad över att bli fotad.
Sambos nya terrarium med nya fina grodor i, tyvärr ville dom inte vara med på kort och gömde sig :-(
Men så här ser dom ut som bor i det översta iaf...
Söting vid datorn... Var tvungen att hänga en filt vid fönstret, solen lös så underbart i dag.
Matteläxa...
Klocka som jag fått av Lena :-) Och ett armband från Tiffanys som jag fått från syster-yster
Så nu är det nog...
Har ridit mycket på sistonde me... Hästen klarar inte vila, blir helt hispig. Sen till min stora glädje så ville My rida i söndags, blev jätteglad! Ringde Inger för att kolla om vi kunde låna hästen hon brukar rida, och då var han upptagen :-( Brukar han aldrig vara, riktig otur!!
Men när My kommer tillbaka från sin mamma, då :) han är ledig på fredag och lördag, så då kan vi rida, eller om dom vill åka snow-racer efter honom, det är ju svinkul!
Och just... det viktigaste av allt. My är inte allergisk mot hundar!!!

Nu ska vi skaffa hund!!
Har kontakt med en uppfödare som verkar toppen. Hon väntar bruna mellan pudel valpar i maj, då är dom leveransklara i juli. Blir perfekt, har inte riktigt alla pengar än och har ingen brådska. Såååå skönt att det ska bli av.
En hanhund. Den ska hetta Rocco, barnen och jag lyckades komma överrens om det iaf :-) Den kommer va såååå fin. Och lyckliga den som får tre underbara barn att leka med!
Längtar såååå.
Trodde det inte.
Jag har mer att skriva om känner jag... hehe, nu när jag satte i gång.
Men det får räcka för nu. Fia-Sofia klarar sig inte utan mig mycket längre. Hahaa... ska ta en print screen på henne sen så ni får se, förstår att ni är nyfikna ;-)
puss och kram på er.
Just det, en sak som var sött.
Jag fyller ju år snart. 
Ska inte ha någon fest nu, maybee senare, men iaf. Ska ju ha släkt över på fika och så.
Men vi har så litet. Så morsan undrade om jag inte kunde kolla hur mycket det kostar att hyra en lokal, typ Alhamrastugan eller något.
Är ju en bra ide.
Iaf, Viggo och jag pratade om det och han undrade om vilka jag skulle bjuda. 
Berättade då att jag mest tänkte på släkten och dom närmaste sörjande liksom. Gillar inte födelsedagsstohej.
Han bad då att jag skulle bjuda mina kompisar, men jag sa att nä, dom har nog bättre saker för sig, haha, och jag kanske fixar något festalktigt senare.
Då sa han, men snälla, bjud iaf hon som jag åt nacho-chips hos.
Haha,
det är du Venessa!! Du gjorde ett bra första intryck!! :-D
Kram på er nu!
Postat av: venessa

haha, skönt sagt, o riiiiktigt gulligt, rodnar lite,hahaha:)

men ja håller me Viggo, Feeeesssttt fööörrrr fäään! ;P

ååhhh va gla ja e attt ni ska skaffa hund, riktigt skoj för er!

Ha så skoj me din sims:)

Ha en skön kväll vännen!

massa kraaamar

2010-03-09 @ 21:10:38
Postat av: anna

Åh vad kul ni kommer få med en valp, en lockig sådan! Snygga skor, måste nog oxå köpa mig ett par nya skor, garderoben är inte tillräcklig full ännu med skor:)

2010-03-10 @ 09:32:53
URL: http://annaofenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback