Tack för

alla kommentarer :-)
Alltid lika uppskattat. Och skönt att veta att jag inte tycker som jag tycker helt ensam.
Har suttit på planeringsdag med jobbet från 8-16.30 hela dagen i dag. Var trevligt.
Men fick ett ledsamt sms från en mycket omtyckt vän, att hennes cancer kommit tillbaka. Hon har ju varit frisk från den ju, varför blir det så här? :-(
Nu väntar nya behandlingar, och dom är inte att leka med, nä fy, går inte att föreställa sig hur dåligt man mår av dessa behandlingar, som man måste gå igenom för att bli frisk.
Jag sänder tankar och styrka till henne hela tiden.
Sådan fruktansvärd sjukdom.
Viggo har haft feber på kvällen, M och W har varit magsjuka hemma hos sin mor.
Hoppas dock att Viggo slipper magsjukan. Han ville verkligen inte vara hemma från skolan i morgon, men han hade ju feber på kvällen nu, så det är nog bäst... Även om han är feberfri i morgon bitti.
Är ju bäst att ta det lite lugnt.... Får väl se i morgon bitti... Men jag tror nog att det blir att vara hemma.
Ska glo lite tv.... saknar sambon som är på jobbet <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback