Tröttttttt!

Yep!
I dag var det svårt att komma upp ur sängen. Hade gärna legat kvar!
Men jag ska till stallet och släppa ut, och så har ja lovat Inger att hjälpa henne lite med hennes hästar och dessutom så ska Frida och jag rida!
På lördag har jag sovmorgon istället :-)
Ska vila lite när jag kommer hem från stallet, det är gött!
Tomas och jag hade en sån kul och mysig kväll i går, skrattade så mycket, haha. Sen gick jag och lade mig strax före 01 tror jag. Han satt uppe och spelade. Länge tror jag!

Vaknade precis innan han la sig och var kissnödig, så gick upp på toa, men var så trött så jag såg inte hur mycke klockan var, fast jag försökte kolla på den! Så har ingen aning vilken tid han la sig, men det var nog sent. Gissar på 4-5.
Så han lär väl sova gott fortfarande när jag kommer hem från stallet vid 11 misstänker jag.
Uff så trött jag känner mig. Men en ridtur brukar pigga upp. Är ju hemma om tre timmar och då kan jag vila lite till.
Ni får ha en skön dag alla.
puss kram
Postat av: venessa

Tack så mycket Sofia för din söta kommentar!:):)

Du e riktigt grym du me ska du veta bruden! Gillar dig som fäään o e glad att få hänga me dig, hehe:) men d hoppas jag att du vet:)



Vi måste träffas snart, d va ett litet tag sen.

Så hör av dig när du har tid vännen!

Ha en skön kväll!

massa kraaamar!!

2010-03-11 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback